For at give dig den bedste service har vi her samlet nogle af de mest stillede spørgsmål og svar.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål her på siden, kan du kontakte os via vores kontaktformular.
Nord Energi Fibernet udfører en standardinstallation gratis.
De enkelte udbydere på Fibernettet kan opkræve et oprettelsesgebyr.
Du kan se om, du har mulighed for at få fiber her
Du kan bestille ved at vælge en af udbyderne her. - Ønsker du ikke produkter på nuværende tidspunkt, så skriv til os på fiber@nordenergi.dk for at lave en aftale om installation.
Når du har bestilt, vil du blive kontaktet af vores installationsafdeling med henblik på besøg af en af vores installationskonsulenter, som besigtiger din bolig i samarbejde med dig, så vi sikrer den bedst mulige installation.
Du kan fortryde din bestilling af installationen senest 48 timer før. Du skal selv fortryde en evt. aftale med en tjenesteudbyder.
Kan du ikke få lov at bestille, så skyldes det, at vi ikke kan forsyne din adresse.
Tjek her, om det er muligt.
Hvis der allerede er en fiberboks i din bolig, så vælger du blot udbyder her. Har du ikke allerede en fiberboks, så skal du aftale med din udlejer, om du kan bestille en installation eller få din udlejer til at kontakte os for aftale.
En standardinstallation består af, at vi graver/skyder fiber frem til nærmeste facade og opsætter fiberboksen indvendigt i huset. Du vil dog forud for installationen få besøg af en installationskonsulent, som i samarbejde med dig, finder den bedst mulige løsning til installationen og gravearbejdet.
Nej, det er muligt at få lavet en installation uden valg af udbyder.
Kontakt os på fiber@nordenergi.dk eller tlf. 99245555.
Kan du forsynes med fibernet, er leveringstiden op til 6 uger.